vanoce
513

Vánoční přání

Vážení rodiče, vánoční svátky jsou časem, kdy se zastavíme, ztišíme a společně se…
p2425
1459

Projekt pro školní rok 2024/2025

Dětský svět je plný barev, pohybu, touhy po nových zážitcích a objevování.Letošní školní…

101

Myšky si vyšly mimo areál MŠ, aby se podívaly, jak nám jaro postupuje. Obhlédli jsme park, kde už kvete spousta květin. Došli jsme až k nedalekému hřišti, kde jsme si vyzkoušeli, jak jsme zdatní v běhu, na průlezce a také jsme zkusili kladinu. Počasí se vydařilo.

101

Do skládačky naší "Cesty kolem světa" nesměla chybět zajímavá Austrálie.
Děti se dozvěděli zajímavosti o pevnině, vodstvu a kde se taková Austrálie nachází. Navázali jsme na to co už víme o vodě a zjistili co žije ve vodách u břehů. Zajímavosti o tom co jsou to vačnatci, které zvíře zde má bobky ve tvaru kostičky a také které zvíře skáče nejvýš a nejdál už víme také. Vyzkoušeli jsme si techniku kreslení původních obyvatel Aborigins (tečkovaná malba) a už víme k čemu sloužil bumerang.

136

Velikonoce jsou naše oblíbené svátky jara. Seli jsme osení, barvili vajíčka. Vyrobili jsme si stojánky na vajíčka, vyzdobili jsme si školku a také jsme vyrobili na vernisáž MŠ Tusarova veliká vajíčka. Opět jsme dodrželi tradici "Pomlázkování" a upekli jsme si velikonoční perníčky. Děkujeme za spolupráci rodičům. Hezké svátky přejí myšky a paní učitelky.

112

Myšky se vydaly opět do cvičné kuchyňky ZŠ Tusarova.  Před velikonočními svátky všichni jen mluví o svátečním pečení a tak jsme si chtěli upéct také perníčky. Provoněli jsme celou školu, že se i panu školníkovi sbíhaly sliny. Nic jsme nespálili moc se nám to povedlo. Děkujeme za zapůjčení vykrajovátek s jarní tématikou. A co na závěr napsat.... nezbyl ani drobeček.

101

22. březen je dnem vody. A proč se tedy nedozvědět mnohem více.
Celý týden jsme dělali pokusy s vodou, dozvěděli jsme se k čemu je voda vlastně důležitá a jak ji chránit. Zkusili jsme si různá skupenství, pozorovali jsme mořské potvory z blízka. Děti zkoušely jestli se bílé květiny obarví, když jim dáme do vody barvičky a vyrobili jsme si vlnobití s lodičkou. Pozorovali jsme také el. mikroskopem na sklíčku různé věci. Moc se nám to líbilo a víme už, kde se bere déšť, proč zvířátka nepijí horkou vodu a kde vlastně vodu můžeme najít.